Friday, January 6, 2012

Ironisk träning - Runners Worlds nyårslöfte - Dag 1

Ni ser på bilden - 7.01 på 35.00.... va fan, perfektion hade ju varit att komma in på 7.00 på 35 minuter. Det får bli bättring på det!!

Har bestämt mig för att gå med i tidningen Runners Worlds nyårslöfte. Det innebär att man ska träna varje dag hela Januari. Gör det du också! Löpning, styrketräning, cykling, spelar ingen roll, bara du är ombytt. Själv hittade jag det här nyårslöftet några dagar sent men jag började igår (5/1). Runners Worlds nyårslöftes blogg

Avslutade passet med 30 minuter styrketräning till LMFAO's Sexy and I Know It på repeat..... Jag gör det halft på ironi och halft för att beatet är skönt. Ironiskt träning. Jag tror att det är något nytt. Ska starta ett indiegym med ironisk träning. Se video till låten nedan:


No comments:

Post a Comment